Seurakuntaretki Hampurin merimieskirkkoon 15.-20.10.2024

ti 15.10. klo 9.00
Lähde mukaan!

Lähde mukaan seurakuntaretkelle Hampurin merimieskirkkoon!

Akaan seurakunnan kansainvälisen diakonian ja ystävyysseurakuntatyön työryhmä järjestää seurakuntaretken Hampurin merimieskirkkoon syyslomalla, 15.-20.10.2024. Ilmoittautuminen on käynnissä 13.3.-21.4.2024.

Ilmoittautumisajan päätyttyä maksetaan 50 euron varausmaksu. Retken loppumaksu maksetaan syyskuun loppuun mennessä. Kokonaisarvio yhden hengen retken hinnaksi on maksimissaan 500 euroa, mutta pyrimme laskemaan summaa talkoilla kerättävillä varoilla.

Retken alustava ohjelma on seuraavanlainen:

Tiistai-iltana lähdemme Akaasta 18.30, Naantalista laivaan ja aamulla Kapellskärissä. Aamiainen laivalla hyvin aikaisin.

Keskiviikkona ajo Ruotsin ja Tanskan läpi Saksaan. Matkalla kivoja pieniä vierailukohteita. Keskiviikko-iltana saapuminen Hampuriin ja majoittuminen paikalliseen hostelliin.

Torstaina vierailu ja talkooapu Hampurin merimieskirkolla. Mitä on luvassa, sitä emme vielä tiedä. Varaudu iloisella ja palvelualttiilla mielellä. Mukana myös ensimmäinen retkikohde Hampurin kaupungissa. Yö hostellissa.

Perjantaina seikkailemme Hampurin kaupungissa ja tutustumme nähtävyyksiin. Illan tullessa lähdemme Hampurista kohti Lyypekkiä, josta nousemme myöhäisillalla laivaan kohti Suomea.

Lauantai kuluu merellä merimieslaulujen ja yhteisen aktiviteetin parissa. Toivomme vähämyrskyistä säätä.

Sunnuntaina saavumme aikaisin Vuosaareen, josta aamupäivän aikana ajamme Akaaseen.

Lisätietoja retkestä saat Leena Sorsalta, leena.sorsa@evl.fi.

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Akaan seurakunta