Työryhmät - vaikutusmahdollisuus seurakuntalaisille!

Voit ilmoittautua työryhmään tai useampaankin työryhmään tämän linkin kautta

* * * * *

Millaisen seurakunnan sinä tuntisit omaksesi - tule suunnittelemaan seurakunnan toimintaa!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan kanssamme Akaan seurakunnan toimintaa eri työryhmiin – olet sitten uusi tai ollut jo ennestään mukana toiminnassa!

Kuusi erilaista työryhmää ideoi ja toteuttaa seurakuntalaisten näköistä ja toiveiden mukaista elämää ja toimintaa seurakuntaamme. Voit olla mukana ideoinnissa ja suunnittelussa yhtä lailla yksittäisen tapahtuman toteuttamisessa kuin pitkäjänteisesti - omien mahdollisuuksiesi mukaan.

Pyrimme siihen, että työryhmien työskentelyä eivät kuormita hallinnolliset asiat, vaan ne voivat keskittyä luovaan yhteiseen tekemiseen.

Kirkkovaltuusto on 11.5.2023 valinnut työryhmien kokoonkutsujiksi seuraavat luottamushenkilöt:

lähetys: Kirsi Turunen

kasvatus (lapsi- ja nuorisotyö): Pasi Kylmälä

diakonia: Kati Järvinen

viestintä: Hillevi Peltola

aikuistyö: Mia Joki

ystävyysseurakunta- ja kansainvälinen työ: Virpi Ojala

Voit tulla mukaan yhteen tai useampaan työryhmään koska tahansa vuoden varrella. Ja mikset houkuttelisi mukaan vaikkapa ystäviäsi tai naapureitasi! Tulkaa ideoimaan yhdessä!