Entisten nuorten Majatalo kutsuu laulamaan ja kohtaamaan kaikenikäisiä ihmisiä. Lapsille on järjestetty pyhäkoulu sekä varhaisnuorille oma backstage -klubi. Majatalon yhteislauluista vastaa Majatalon house -bändi. Tarjolla on kahvia ja suolaista purtavaa. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Karusellin valokuva: Kimmo Lyytikäinen

neljä miestä seisoo,  silmälasipäinen nainen pienessä kuvassa
Kotiinpalaajat-kuva Lauri Halme; Marjaana Kotilainen-kuva Noora Halttunen

Kotiinpalaajat-yhtye esiintyy Viialan kirkolla

Seuraavaa Entisten nuorten Majataloiltaa vietetään Viialan kirkolla Marianpäivän merkeissä ensi sunnuntaina 17.3. kello 17. Majataloillan musiikkivieraaksi saapuu yhdeksi tämän hetken suosituimmaksi gospelyhtyeeksi noussut Kotiinpalaajat-yhtye. Kotiinpalaajat sijoittuu musiikin puolesta rockin ja popin välimaastoon. Jo viisi elämänmakuista äänitettä julkaissut yhtye valmistelee akustista levyä. Myös Viialan kirkolla yhtye esiinnytään akustisesti rauhallisemmalla poljennolla, jolloin yhtyeen musiikki sopii varmasti kaikenikäisille korvapareille.

Viitasaarelta saapuu raamattuopettaja Marjaana Kotilainen illan puhujavieraaksi. Kotilainen on tehnyt pitkän uran Suomen Raamattuopistolla, Medialähetys Sanansaattajat ry:llä sekä Lähetysyhdistys Kylväjällä raamattuopetus- sekä naistyön vahvana vaikuttajana. Kotilainen jäi työelämästä pois toisen elinsiirtonsa jälkeen vuonna 2020, mutta hän jatkaa yhä voimiensa mukaan opetus- ja puhetyössä. Viialan kirkolla Kotilainen pohtii, mitä nuori Maria kiitosvirressään sanoikaan.

Majataloillan yhteislauluja säestää tuttuun tapaan houseband. Tarjolla on kahvia ja suolapalaa. Lapsille on pyhäkoulu. Entisten nuorten Majataloon ovat kaikenikäiset ihmiset tervetulleita ja sinne on ilmainen pääsy.

Juha Heinonen