Toimintaa aikuisille

Akaan seurakunta tarjoaa monenlaisia osallistumisen ja vapaaehtoistyön mahdollisuuksia myös aikuisille. Olet lämpimästi tervetullut mukaan sellaisena kuin olet ja siinä määrin kuin omaan aikatauluusi ja elämäntilanteeseesi sopii.

Ihminen tarvitsee yhteyttä toisten kanssa. Seurakunnan aikuistyö tarjoaa toimintaa ja kohtaamisia toisten ihmisten kanssa. Näiltä sivuilta löydät tietoa mahdollisuuksista osallistumiseen.

Voit esimerkiksi laulaa kuoroissa, toimia messuryhmässä, osallistua Majataloiltoihin tai mennä vapaaehtoiseksi erilaisiin työryhmiin suunnittelemaan seurakunnalle oman näköistä toimintaa.

Lisätietoa aikuisten toiminnasta löydät tämän sivun vasemmassa reunassa ja alla olevista linkeistä: