AKAAN SEURAKUNNAN UUSI STRATEGIA

Akaan seurakunnan kirkkovaltuusto on hyväksynyt kokouksessaan 30.9.2021 seurakunnan uuden strategian vuoteen 2026 saakka. Voit tutustua strategiaan alla olevan linkin kautta.

Akaan seurakunnan strategian PDF-linkki avautuu uudessa välilehdessä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Akaan seurakunnan strategian valmisteluprosessin eteneminen

Akaan seurakunnan strategiaa on muokattu vuoden 2020 syksystä alkaen. Strategiatyötä varten perustettiin syksyllä 2020 kirkkoneuvoston nimeämä työryhmä, johon kuuluivat luottamushenkilöinä Hillevi Peltola, Mika Rupponen, Saila Kallioinen ja Mika Pajunen. Työntekijöiden edustajina työryhmään kuuluivat vs. kirkkoherra Kukka Salmiovirta, talouspäällikkö Arja Tarela, huoltomestari Kimmo Lyytikäinen, kasvatuksen työalavastaava Hanna Jussila ja palvelun työalavastaava Jaana Alasentie.

Seurakunnan työyhteisö, strategiatyöryhmä, luottamushenkilöt ja seurakuntalaiset ovat yhdessä eri tilaisuuksissa ja tehtävissä työstäneet strategiaa syksystä 2020 lähtien. Strategiaan on jokaisella ollut mahdollista antaa mielipiteitään sähköpostin, nettikyselyn sekä suoran palautteen kautta.