Kaikille tilaa riittää - kaikkia tarvitaan

Akaa on paikkakuntana ja seurakuntana pieni ja suuri. Toimintaa on paljon, ja täällä ihmiset oppivat helposti tuntemaan toisensa. Toimintaan mahtuu monenlaista tekemistä, kokemista ja näkemistä. Seurakunta on lähelläsi ja ympärilläsi - kaikkialla siellä, missä sinäkin.

Lisätietoja toiminnastamme ja erilaisista ryhmistä löydät tämän sivun vasemmasta valikosta. Kannattaa myös seurata tulevia tapahtumia tapahtumakalenterista.

Akaa on muuttovoittokunta, ja siksi myös seurakunta panostaa toiminnassaan lapsiin, nuoriin ja perheisiin. Osallistumisen mahdollistavia toimintaryhmiä on kuitenkin kaikenikäisille. Jos sytyt esimerkiksi musiikille, tule mukaan kuoroihin ja musiikkihetkiin. Jos haluat rukoilla yhdessä toisten kanssa, voit tulla mukaan hartaushetkiin. Hyppää hetkeksi irti elämän kiireistä ja tule hiljentymään ja rauhoittumaan jumalanpalvelukseen tai hartauteen.

Tai jos sydämesi sykkii vapaaehtoistyölle, otamme sinut avosylin vastaan eri työryhmiin ja tapahtumiin jakamaan aikaasi ja osaamistasi kanssaihmisille.

Tule ja löydä oma paikkasi!