Kortti- ja käsityöostoksille Viialan Lähetystuvalle

Viialan Lähetystupa (Keskuskatu 39) on mukava kohtaamispaikka keskellä Viialaa. Lähetystupa on avoinna tänä vuonna torstaisin ja lauantaisin kello 10-13. Siellä on myynnissä kahviotuotteiden lisäksi muun muassa kortteja, käsitöitä ja adresseja.

Tervetuloa kahvittelemaan, tapaamaan toisia ihmisiä ja ostoksille.

kaksi miestä ja kaksi naista istuu pyöreiden pöytien äärellä, taustalla käsitöitä
Viialan Lähetystupa (Keskuskatu 39) on avoinna torstaisin ja lauantaisin klo 10-13.

Viialan leivontapiiri syntyi joulukuussa 2023 seurakuntalaisen ideasta. Vapaaehtoisia kokoontuu kerran kuussa Viialan seurakuntasalin keittiöön leipomaan tarjottavia lähetystuvalle.

Jokaiselle kerralle keksitään jotain suolaista ja/tai makeaa leivonnaisia, jotka viedään lähetystuvalle pakastimeen. Sieltä kulloinkin lähetystuvalla kahvitusvuorossa oleva voi ottaa tarjottavia esille. Ensimmäinen leivonpäiiri kokoontui heti loppiaisen jälkeen tammikuussa 2024.

Jos sinua kiinnostaa tulla mukaan leivontapiiriin, ole yhteydessä Jaana-lähetyssihteeriin p. 040 1825226 tai sähköposti jaana.viitakangas-klemola@evl.fi. Leivontapiirillä on oma whatsapp-ryhmä, johon voi halutessaan liittyä. Ryhmä toimii tiedotuskanavana kokoontumisista ja paikkana kertoa resepti-ideoita.

Ensimmäinen leivontapiiri kokoontui tammikuussa 2024.