Näkö- ja kuulovammaiset

Kerhotoiminta

Yhdistetty näkö- ja kuulovammaisten kerho kokoontuu Akaan seurakuntatalon seurakuntasalissa Toijalassa joka kuukauden 1. maanantaina klo 12.30 -14. Kahvit, hartaus, ajankohtaisia asioita sekä vertaistukea.

Syksy 2020

Näkö- ja kuulovammaisten kerho

Kerho kokoontuu maanantaisin 14.9., 12.10., 9.11. ja 14.12. Akaan seurakunnan seurakuntasalissa, Sontulantie 1, klo 12.30.

Äänilehti

Seurakuntamme näkövammaistyöhön kuuluu myös äänilehden lukeminen ja äänittäminen näkövammaisille. Vapaaehtoiset lukevat viikoittain (vain heinäkuu taukoa) Akaan Seutu-paikallislehden, äänittävät sen cd-levyille ja lähettävät niille näkövammaisille, jotka ovat ilmoittautuneet tilaajiksi. Tilaus on maksutonta. Äänitys on tallennettu mp3-muotoon ja äänilehti-cd-levyä voi kuunnella tietokoneella tai Daisy-soittimella. Daisy-soittimen voi saada lainaksi Näkövammaisten Liitto ry:n Daisy-lainaamosta. Toiminta on maksutonta. Edellytyksenä on lukemiseste eli, ettei asiakas pysty lukemaan tavallisia kirjoja.

Teemme äänilehteä yhteistyössä vapaaehtoisten, Näkövammaisten Liitto ry:n sekä Akaan Seudun kanssa. Voit tilata äänilehden itsellesi ottamalla yhteyttä työntekijään:

Eeria Suontausta
Diakoniatyöntekijä