Naistenpäivillä Akaan kirkossa 13.3. puhuu Saara Kinnunen

Naistenpäivä alkaa 13.3. klo 14 Akaan kirkossa ja päättyy n.16.30. Luentojen välissä juodaan kahvit. Musiikista vastaa Kanttori Marja Karhu yhdessä Gosbelkuoron kanssa. Tapahtumassa on tarjolla myös kirjallisuutta. Noudatamme koronaohjeistuksia.

keltaisessa asussa hymyilevä silmälasipäinen nainen seisoo portaikossa

Naistenpäivän 13.3. vieraana on psykoterapeutti Saara Kinnunen.

"Äidin monet kasvot" Äiti on vaikuttavin ihminen elämässämme olipa hän hyvä tai huono äiti. Äiti voi olla elämän voimavara, mutta äiti voi olla myös varjo ja hankalien tunteiden aiheuttaja. Entä jos on jäänyt ilman äidin hyväksyntää ja tukea? Mitkä jalanjäljet se on jättänyt käsitykseen itsestä, ihmissuhdetaitoihin ja elämän uskallukseen? Millaiset äidin kasvot ovat eväsrepussamme ja millaisia äidin kasvoja omat lapsemme muistelevat. Miten kipu ja kaipuu voi kääntyä kasvun voimavaraksi.

Tämän suuntaisia kysymyksiä pohditaan psykoterapeutti Saara Kinnusen kanssa Akaan kirkossa yhteiskristillisessä Naistenpäivässä. Saara Kinnunen on vaasalainen sosiaalipsykologi ja psykoterapeutti, joka on ollut perheneuvojana Vaasan seurakuntayhtymän Perheasiain neuvottelukeskuksessa. Hän on kirjoittanut lukuisia perhe- ja ihmissuhteita käsitteleviä kirjoja. Uusin Äidin ikävä myötäilee naistenpäivän teemaa.

2022-02-23 10:02:00.0