Seitsemän kirkon lenkin pyöräili 79 ihmistä kokonaan

Akaan, Sääksmäen ja Urjalan seurakuntien yhteisesti järjestämällä Seitsemän kirkon pyörälenkillä sunnuntaina 29.8. oli 114 osallistujaa. Kaikilla seitsemällä kirkolla kävi 79. Tuloja kertyi lähetystyön hyväksi 1190 euroa. Varat tulevat seurakuntiemme Suomen lähetysseuran nimikkotyön hyväksi. Työtä tehdään monissa eri maissa ja työtehtävissä Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Aasiassa.

seitsemän kirkon pyörälenkin kyltti ja pyöräilijänainen pyörän luona

Kuva: Jaana Viitakangas-Klemola

Osallistujat seurakunnittain (suluissa kaikilla seitsemällä kirkolla käyneet): Akaa 42 (32),  Sääksmäki 33 (15) ja Urjala 17 (13). Muualta tulleita pyöräilijöitä oli 22 (19).

Arvontavoittona olleet Sportia-Valkeakoski lahjakortit voittivat Mauri Nieminen Valkeakoskelta, Menni Nousiainen Mäntsälästä ja Jukka Huhtamäki Tampereelta Onnittelut voittajille ja kiitos kaikille mukana olleille ja järjestelytalkoisiin osallistuneille!

Kaikilla seitsemällä kirkolla kävivät:

Mika Pullinen, Timo Töppärä, Pälvi Linna, Juhani Heinäsmäki, Riitta Ollanketo, Jorma Aalto, Hannele Lindqvist, Tuula Tolonen, Timo Virkamäki, Arto Saarinen, Ari Mikkonen, Tuula Johansson- Kangas, Ossi Toro, Timo Keso, Vesa Hyytiäinen, Petri Ojanen, Lassi Johansson, Mika Lahtinen, Jaakko Nummela, Kimmo Lakso, Mika Talvisilta, Ossi Tikkanen, Rauno Peltola, Vesa Rinne, Tuija Aali, Jyrki Parikka, Kirsi Laakso, Johanna Hulko-Lahtinen, Jaana Asikainen, Jaakko Virtanen, Risto Kuitunen, Irma Repo, Ari Salmi, Anssi Reunanen, Pentti Kulla, Ilpo Mäkeläinen, Pekka Uimi, Tero Raittinen, Pekka Kari, Kaija Vihanto, Arja Kaarela, Kari Ruokola, Asko Lehtonen, Heli Niromaa, Tommi Järvinen, Tapio Virola, Jouni Ijäs, Raili Similä, Heikki Knuutila,
Juha Kokko, Soili Kokko, Hannu Savimäki, Raija Savimäki, Raija Nurminen, Johanna Katajavuori,  IlkkaTeinilä, Juha Rekola, Leena Koski, Sami Niromaa, Erja Mäkinen, Jouko Kujala, Kristiina Ollila, Eero Havilehto, Timo Hörkkä, Timo Kallela, Risto Koskela, Seppo Kopponen, Terttu Savikko, Jukka Lähdekorpi, Virve Lehmus, Seppo Lahdenperä, Reijo Vähäsalo, Kristiina Rimpinen, Markku Leikkilä, Rinka Jaakkola, Reija Näppilä, Eero Lahna, Heikki-Juhani Rimpinen, Seppo Välimaa.

Sääksmäen seurakunta
Lähetystyö, Elina Virtanen elina.m.virtanen@evl.fi, 0401617026