Seitsemän kirkon lenkki pyöräiltiin upeassa säässä

Akaan, Sääksmäen ja Urjalan seurakuntien seitsemän kirkon pyörälenkkiin sunnuntaina 29.8. osallistui 114 pyöräilijää, joista kaikilla kirkoilla kävi peräti 79 ihmistä. Tuloja Suomen Lähetysseuran nimikkotyön hyväksi kertyi 1190 euroa.

pyöräilijöitä kirkon pihalla

Kylmäkosken kirkon leimauspisteellä saatiin juoda mehut ulkona kauniissa auringonpaisteessa. Kuva: Petri Klemola

Seitsemän kirkon lenkki saatiin tänä vuonna pyöräillä upeassa säässä. Venetsialaisviikonloppuna oli monenlaista tapahtumaa ja osa aikaisemmin pyöräillyt jätti ehkä nyt lenkin väliin. Toisaalta tällä kertaa ei voitu koronarajoituksista johtuen järjestää maksullisia tarjoiluja, mikä ehkä jonkun verran verotti osallistujia.

Ensi vuonna onkin sitten juhlavuosi, kun pyöräily järjestetään 40. kerran. Silloin juhlitaan oikein kunnolla ja tarjoiluja voidaan varmaan järjestää.

Kiito kaikille pyöräilijöille ja vapaaehtoisille, jotka olivat töissä leimaamispisteillä.

Suoritetussa arvonnassa 50 euron lahjakortin saivat Henni Nousiainen, Mauri Nieminen ja Jukka Huhtamäki.  Lahjakortit postitetaan voittajille kotiin.

Jaana Viitakangas-Klemola
Akaan seurakunnan lähetyssihteeri