Seurakunta toimii tiukentuneiden määräysten mukaisesti

Toimimme uusien, jälleen tiukentuneiden ohjeiden mukaisesti.

akaan vaakunakuvio valkoisia palloja viisi punaisella pohjalla ja keltaisella ristillä

Välitämme jumalanpalveluksemme 21.12. saakka ainoastaan suoratoistoina joka sunnuntai Akaan kirkosta klo 10. Kirkkoon sisälle ei valitettavasti voi tulla jumalanpalveluksen aikana.

Itsenäisyyspäivän seppeleet lasketaan hiljaisesti ja kauneimpia joululauluja voit seurata suoratoistona kotoa käsin.

Kasteet, häät ja hautajaiset on mahdollista toimittaa vallitsevan 10 henkilön koronarajoitusten mukaisina.

Kokoava toiminta kuten kerhot, ryhmät, nuortentoiminta siirtyvät mahdollisuuksien mukaan etätoiminnaksi ja/tai jäävät joulutauolle.

Tulemme jatkossa avaamaan kirkot hiljentymistä varten yksittäisten ihmisten tulla. Tästä tiedotamme sivuillamme vielä tällä viikolla.

Työntekijämme ovat tavoitettavissa puhelimitse ja keskustelevat mielellään kanssasi. Ole rohkeasti yhteydessä. Seurakunta rukoilee lakkaamatta!

Erilaisen adventin aikaa kanssanne eläen,

Kukka Salmiovirta, vs. kirkkoherra

2020-11-30 13:22:00.0