Rajoituksia Kylmäkosken kirkon 120 v. juhlaan

Olemme Pirkanmaan kiristyneen COVID-19 -tilanteen vuoksi joutuneet tiukentamaan kirkon 120-vuotisjuhlien rajoitteita tulevana sunnuntaina 29.11.2020. Voimme valitettavasti ottaa kirkkoon enintään 50 henkeä.

Kylmäkosken kirkko ulkoa piirroksena

Kylmäkosken kirkko täyttää 120 vuotta. Kuva: Liina Pajunen

Koska juhlaa on järjestelty jo pitkään ja siinä on mukana myös kuoroja, merkitsee tämä sitä, että voimme ottaa kirkkoon sunnuntaiaamuna noin 20 seurakuntalaista. Kehotamme kaikkia joille se on mahdollista, osallistumaan kirkon juhlamessuun striimin välityksellä. Juhlamessun suoratoistoa voi seurata Akaan seurakunnan kotisivujen (www.akaanseurakunta.fi) kautta sunnuntaina 29.11.2020 klo 10.00 alkaen. Suora linkki lähetykseen: Kylmäkosken kirkko 120 v Messu - Akaan seurakunta.

Olemme myös varanneet seurakuntalaisille mahdollisuuden osallistua messuun suoratoiston välityksellä Kylmäkosken seurakuntatalolla, jonne voimme ottaa turvallisesti enintään 30 henkeä. Jaamme kaikille striimin välityksellä osallistuneille ehtoollista seurakuntatalon pihassa välittömästi messun jälkeen noin klo 11.30-12.00. Pyydämme ehtoolliselle tulevia noudattamaan ulkonakin turvavälejä ja maskisuositusta.

Ensimmäisenä adventtina Kristus tulee keskellemme nöyränä. Kutsumme kaikkia seuraamaan häntä sekä iloisena että nöyrin mielin kiitollisena. Katso, kuninkaasi tulee! (Sak. 9: 9)

Kylmäkosken kappeliseurakunnan puolesta,

Mika K T Pajunen                                               Kukka-Maaria Salmiovirta
vt. kappalainen                                                  vs. kirkkoherra