Kastepäivä 28.11. Viialan kirkossa

Kastepäivä on helppo ja maksuton tapa järjestää kastejuhla! Viialan kirkossa järjestetään lauantaina 28.11. Kastepäivä, jossa lapsi tai aikuinenkin voidaan kastaa ilman sen suurempia etukäteisvalmisteluja.

kastepuu vaalealla pohjalla

Seurakunta tarjoaa kakkukahvit ja kauniit puitteet, tarvittaessa myös kastemekon. Mukaan juhlimaan voi kutsua läheiset.

Kastepäivään voit tuoda vauvan, taaperon tai isomman, alle 15-vuotiaan lapsen. Myös useampi perheenjäsen voidaan kastaa samalla kertaa. Kastettavan lapsen huoltajista ainakin toisen on kuuluttava kirkkoon, ja lähtökohtaisesti kastettavalla tulisi olla kaksi kirkkoon kuuluvaa kummia. Älä kuitenkaan huolestu, jos kummeja ei löydy - voitte rohkeasti ilmoittautua mukaan Kastepäivään silloinkin! Kummiasia saadaan kyllä järjestymään.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset Kastepäivään 18.11. mennessä Katja-papille, p. 050 527 8449 tai katja.paakkonen@evl.fi.

Tervetuloa mukaan!

Ps. Jos Kastepäivä kiinnostaa, mutta ette ehdi mukaan vielä marraskuun lopussa, niin ei huolta - seuraava Kastepäivä järjestetään tammikuussa!

2020-11-03 15:10:00.0