Seitsemän kirkon lenkillä oli 140 pyöräilijää

Tänä vuonna rovastikunnallinen seitsemän kirkon pyörälenkki siirtyi helatorstailta elokuun viimeiselle sunnuntaille. Lenkille osallistui 140 pyöräilijää, joista yli puolet kiersi kaikki kirkot.

pyöräilijöitä ryhmäkuvassa ulkona pyörien kanssa

Tampereen pyöräilyseuran Kaupin Kanuunoiden pyöräilijät ovat osallistuneet useana vuonna lenkille, niin tänäkin vuonna. Kuva: Jaana Viitakangas-Klemola 2019

Tulokset:

Akaan, Sääksmäen ja Urjalan seurakuntien yhteisesti järjestämällä Seitsemän kirkon pyörälenkillä sunnuntaina 30.8.2020 oli 140 osallistujaa. Kaikilla seitsemällä kirkolla kävi 74. Tuloja kertyi lähetystyön hyväksi 1518 euroa. Varat tulevat seurakuntiemme Suomen lähetysseuran nimikkotyön hyväksi. Työtä tehdään monissa eri maissa ja työtehtävissä Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Aasiassa.

Osallistujat seurakunnittain (suluissa kaikilla 7:llä kirkolla käyneet) : Akaa 49 (23),  Sääksmäki 50 (26) ja Urjala 20 (13) .  Muualta tulleita pyöräilijöitä oli 23 (14).

Arvontavoittona olleen Sportia-Valkeakoski lahjakortin voitti Reijo Yli-Koivisto Sääksmäen seurakunnasta ja pyöräilykypärän Pirjo Mäenpää Tampereelta. Onnittelut voittajille. Kiitos kaikille mukana olleille ja järjestelytalkoihin osallistuneille!

Kaikilla seitsemällä kirkolla kävivät:

Kari Ruokola, Ari Salmi, Kaija Vihanto, Arja Kaarela, Ilpo Mäkeläinen, Jouni Ijäs, Raili Similä, Antti Tiura, Kari Pekka, Tommi Järvinen, Petri Ilomäki, Kristiina Ollila, Hannu Savimäki, Leena Koski, Raija Savimäki, Tapio Virola, Outi Pinomäki, Juha Rekula, Johanna Katajavuori, Risto Koskela, Ari Heinäsmäki, Pentti Kulla, Harri Hirvelä, Tero Raittinen, Pekka Uimi, Mervi Uimi, Mika Tenhonen, Juhani Heinäsmäki, Jouni Koivisto, Ossi Toro, Tuomas Pakarainen, Arto Saarinen, Timo Keso, Juhani Haapaniemi, Hannele Lindqvist, Kati Keso, Risto Viitanen, Jukka Peltola, Tuula Tolonen, Vesa Hyytiäinen, Riitta Ollenketo, Pekka Kivimaa, Kari Laine, Merja Laine, Pälvi Linna, Tuula Johansson-Kangas, Timo Virkamäki, Jorma Aalto, Kristiina Nelimarkka, Jyrki Parikka, Mikko Hatakka, Veikko Kuumola, Rauno Peltola, Risto Kuitunen, Mikko Mustila, Juha Rahikka, Timo Lampila, Petri Latva-Rasku, Hannu Sauvala, Reijo Yli-Koivisto, Pirjo Mäenpää, Pekka Kinnunen, Kalle Lehtisalo, Reija Näppilä, Reijo Vähäsalo, Rinka Jaakkola, Elina Ristimäki, Liisa Nissi, Jukka Lähdekorpi, Jukka Mattsson, Anssi Reunanen, Anssi Mäkelä, Markku Leikkilä, Seppo Välimaa, Ritva Välimaa.

2020-08-31 12:49:00.0