Kirkkoon saa taas tulla!

Iloksemme täällä seurakunnassa voimme ilmoittaa, että jumalanpalveluksiin on mahdollista tulla paikan päälle kirkkoon kesäkuun alusta alkaen.

kirkkoon saa taas tulla, symbolikuva Akaan kirkosta

Vaikka kirkkoon saakin tulla, huolehdithan tullessasi ja kirkossa ollessasi hyvistä turvaetäisyyksistä ja käsihygieniasta. Flunssaisena on pysyttävä kotona. Messut pidetään avoimessa kirkossa mutta jatkamme silti suoratoistolähetyksiä seurakunnan sivuilla ja youtube -kanavalla. Jos syystä tai toisesta et voi tai et halua tulla paikanpäälle, voit edelleen katsoa jumalanpalveluksen kotona tai missä se sinulle parhaiten sopii.

Turvallisuuden vuoksi aloitamme kesäkuussa toiminnat muutenkin rauhallisesti. Jumalanpalvelukset pidetään vain yhdellä kirkolla kesäkuun ajan. Heinäkuussa rippileirit pyörähtävät käyntiin ja koko heinäkuun ajan konfirmaatiomessuja pidetään joka sunnuntaina kaksi.  Kolmas heinäkuun sunnuntain messuista on tavallinen messu. Aloittelemme pikkuhiljaa myös kaikkea muuta toimintaa siten, että niihin on mahdollista osallistua ihan paikan päällä. Siunaustilaisuuksiin, kastetilaisuuksiin ja häihin on mahdollista saapua isommalla joukolla kirkon ja kappelin tiloihin, kunhan paikalla noudatetaan turvaetäisyyksiä.

Kesäkuussa jumalanpalvelukset pidetään messuina seuraavasti ja välitetään myös suoratoistona:

Su 7.6.  klo 10 Akaan kirkossa

Su 14.6.  klo 10 Kylmäkosken kirkossa

Su 21.6.  klo 10 Akaan kirkossa

Su 28.6. klo 11 Viialan kirkossa.

2020-05-25 11:46:17.0