Kirkon somehaaste: Jaa ideoita kummilapsen muistamiseen poikkeusaikana

Sunnuntaina 31.5. vietetään valtakunnallista kummipäivää. Kirkko kutsuu kummeja osallistumaan etäyhteyksin kummipäivään oman kummilapsen kanssa.

Kummin kaa -päivän logo.PNG

Haluamme haastaa kummit jakamaan ideoita kummina toimimisesta poikkeustilanteessa ja rajoitusten aikana somessa tunnisteilla #kumminkaa ja #kummipäivä. Laitetaan hyvät ideat kiertämään!

Pandemian vuoksi monia tapahtumia on jouduttu perumaan, ja kyläily ja yhteinen tekeminen kummilasten kanssa ei välttämättä onnistu. Kummin tärkeää tehtävää voi onneksi toteuttaa myös monella muulla tapaa.

Jaamme haasteeseen osallistuneiden parhaita ideoita Kirkko Suomessa -Instagram-tilillä Linkki avautuu uudessa välilehdessätoukokuun viimeisellä viikolla ja arvomme osallistujien kesken pääsylippuja PowerParkiin ja leffalippuja Finnkinoon. Lippuja voi käyttää heti, kun koronarajoitukset sen sallivat.

#Kumminkaa-haasteeseen ja kummiteemaan tarttuvat toukokuun aikana myös tubettajat Jasminsofi, Sita Salminen ja Ville Mäkipelto, joiden suunnitelmia voi seurata heidän omissa somekanavissaan. Lisäksi Mutsimediaan on tulossa kummiusteemaisia vinkkejä poikkeusaikoihin.

Kummipaiva.fi-verkkosivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä on paljon kummiuteen liittyvää tietoa sekä valmiita ajatuksia Kummipäivän viettoon.

Kirkon viestintä

2020-05-13 09:56:00.0