Seitsemän kirkon pyörälenkki veti 260 osallistujaa - 100 kävi kaikilla kirkoilla

Aurinkoisen tuulinen sää sai liikkeelle kaikkiaan 260 osallistujaa heltatorstaina Sääksmäen rovastikunnan seitsemän kirkon pyörälenkille. Pyöräilijöitä tuli myös muualta mm. Tampereelta, Hämeenlinnasta ja Forssasta.
Kaupin Kanuunoista Tampereelta osallistui seitsemän kirkon pyörälenkille 14 pyöräilijää tänän vuonna.

Kaupin Kanuunoista Tampereelta osallistui seitsemän kirkon pyörälenkille 14 pyöräilijää tänä vuonna.

Akaan, Sääksmäen ja Urjalan seurakuntien yhteisesti järjestämällä Seitsemän kirkon pyörälenkillä helatorstaina 30.5.2019 oli 260 osallistujaa, joista osallistujakorttinsa palautti 253. Kaikilla seitsemällä kirkolla kävi 100.

Tuloja kertyi lähetystyön hyväksi 2885 euroa. Varat tulevat seurakuntiemme Suomen lähetysseuran nimikkotyön hyväksi. Työtä tehdään monissa eri maissa ja työtehtävissä Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Aasiassa.

Osallistujat seurakunnittain ( suluissa kaikilla 7 kirkolla käyneet): Akaa 86 (26 ),  Sääksmäki 90 ( 24 ) ja Urjala 20 ( 13 ) .  Muualta tulleita pyöräilijöitä oli 57 ( 37 ).

Suoritetussa arvonnassa lahjakorttipalkinnon voitti Kaisa Lehtikangas Tampereelta ja pyöräilykypärän Riitta Jäkkä Valkeakoskelta. Palkinnot toimitetaan perille. Onnittelut voittajille!

Kiitos kaikille pyörälenkille osallistujille sekä lukuisille vapaaehtoisille ja työntekijöille, jotka mahdollistivat ison tapahtuman järjestämisen.

Helinä Horila sekä lapset Leo ja Luna Mäkelä
osallistuivat myös pyörälenkille.