Hanna Lamminen valittiin talous- ja hallintosihteerin tehtävään

Akaan kirkkoneuvosto päätti kokouksessaan 22.1. valita avoimeen talous- ja hallintosihteerin tehtävään Hanna Lammisen 18.3.2019 lukien. Mikäli hän ei ota tehtävää vastaan, varalle valitaan Jonna Tainio.

Talous- ja hallintosihteerin tehtäviä hoitanut Hanne Eiranto irtisanoutui joulukuussa 2018. Joulun ja vuodenvaihteen juhlapyhien aikana ei ollut tarkoituksenmukaista käynnistää rekrytointiprosessia. Koska tehtävä kuitenkin piti täyttää mahdollisimman pian, ei uuden kirkkoneuvoston ja rekrytointityöryhmän valitsemista voitu jäädä odottamaan.

Hakuaika tehtävään päättyi 25.1.2019 ja määräaikana saapui 13 hakemusta: haastatteluun valittiin kuusi hakijaa. Haastattelujen perusteella kolme hakijaa päätettiin lähettää soveltuvuusarviointiin.

Perehdyttyään soveltuvuusarviointien tuloksiin kirkkoneuvosto päätti valita avoimeen talous- ja hallintosihteerin tehtävään Hanna Lammisen 18.3.2019 lukien. Mikäli hän ei ota tehtävää vastaan, varalle valitaan Jonna Tainio.

2019-02-22 14:01:00.0