Kauneimmat joululaulut Akaan seurakunnassa

Kauneimmat joululaulut-tilaisuudet pyörähtävät käyntiin ensimmäisenä Kylmäkoskella sunnuntaina 9.12. kello 18 kirkossa. Vielä ensi loppiaisena 6. tammikuuta 2019 on Akaassa mahdollisuus laulaa kauneimpia joulululauluja Viialan seurakuntasalissa kello 14. Katso kaikki tilaisuudet uutisesta.
kauneimmat joululaulut

Kauneimmat joululaulut Akaan seurakunnassa

Su 9.12. klo 18 Kauneimmat joululaulut Kylmäkosken kirkossa. Mukana lapsikuoro, gospelkuoro ja kirkkokuoro Marja Karhun johdolla. Vapaa pääsy!

Su 16.12. klo 14 Lasten kauneimmat joululaulut Akaan kirkossa.

klo 18 Kauneimmat joululaulut Toijalan Mieskuoron siivittäminä Akaan kirkossa. Kuoroa johtaa Kaisa Tienvieri. Vapaa pääsy!

Su 16.12. klo 18 Kauneimmat joululaulut Viialan kirkossa. Mukana Laulutähdet, Akaan Nuorisokuoro, Ruskakuoro, Koraalikuoro ja Kirkkokuoro Heikki Ali-Löytyn johdolla. Vapaa pääsy!

Su 6.1.2019 klo 14 Kauneimmat joululaulut vielä kerran Viialan seurakuntasalissa Marja Karhun johdolla.

Kauneimmat Joululaulut tukee kehitysmaiden heikoimmassa asemassa olevia lapsia. Laulutilaisuuksissa kerätään vapaaehtoinen kolehti Suomen Lähetysseuran ulkomaantyöhön.

2018-12-04 14:07:00.0