Agape - yhteyden - ateriaa syödään viikko pääsiäisestä

Maksuton Agape-ateria on tarjolla sunnuntaina 7. huhtikuuta kello 12 alkaen Akaan seurakuntatalon yläsalissa (Sontulantie 1). Akaan kirkossa on messu klo 10 ja messun jälkeen voi siirtyä Agape-aterialle. Alasalissa vietetään ortodoksista Tuomaan sunnuntain liturgiaa kello 10 alkaen. Sen jälkeen ortodoksipappi siirtyy yläsaliin siunaamaan aterian.

Парафіяни міста Акаа запрошують вас у неділю 7.4 о 10 годині ранкуна на Богослужіння ( від Фінськоі Православноі церкви) і о 12.00 на обід ,приготовлений спільними зусиллями париівян різних церков. Адреса: Sontulantie 1, 2 поверх. Обід - безкоштовний. Ласкаво просимо!

Akaan seurakunnassa on nautittu jo 19 vuoden ajan ekumeenista Agape-ateriaa eli yhteyden ateriaa sunnuntaina viikko pääsiäisestä. Se on hieno esimerkki siitä, mitä hyvä yhteiskristillinen yhteistyö voi parhaimmillaan saada aikaan. Luterilaiset, ortodoksit, helluntailaiset ja adventistit kokoontuvat yhteiselle rakkauden aterialle tuoden kukin omat tarjottavansa pöytään.

pashaa ja kulitsaa kahvipöydässä

Agape-aterialla on tarjolla lämmintä ruokaa, salaatteja,
leipää ja juomia sekä jälkiruokana pashaa ja kulitsaa.

2024-03-19 09:21:00.0