Hae kanttoriksi Akaan seurakuntaan!

Seurakunnassamme on avoinna kanttorin virka. Tule innostumaan kanssamme monipuolisesta musiikkityöstä ja erityisesti työstä lasten, nuorten ja perheiden parissa. Tässä virassa on vahva kasvatustyön painotus, ja pääset kokemaan seurakunnan musiikkielämää monipuolisesti ja rikkaasti.

Akaan seurakunnassa on kolme kanttorin virkaa. Eläkkeelle siirtyvä viranhaltija on hoitanut virkaa 40 vuotta, joten tänne voi kiintyä ja tehdä työtä ilolla! Saat tuen ja rohkaisun työhösi työkavereilta ja seurakunnalta. Akaassa on ensiluokkaiset soittimet sekä harjoittelumahdollisuudet.

Etsimme työntekijäjoukkoomme aloitteellista, kehittämismyönteistä ja yhteistyökykyistä, monipuolisesti seurakunnan musiikkielämästä innostuvaa kanttoria. Viran tehtäviin kuuluvat kaikki seurakunnan musiikkielämän tehtävät aina messumusiikista kirkkokuoron johtamiseen ja koulu- ja hoivakotivierailuista rippikoulujen musiikkikasvatukseen.

Edellytämme kanttorin perustaitojen osaamista ja hengellisen musiikin monipuolista tuntemusta sekä seurakuntalaisten palvelemista heidän musiikillisissa toiveissaan. Tässä virassa on henkilöstöstrategian mukaisesti 50 % painopiste kasvatustyöhön. Pääset mukaan rippikoulutyöhön, leirielämään, lasten ja nuorten jumalanpalveluselämän kehittämiseen sekä lasten ja nuorten kanssa tehtävään monipuoliseen musiikkityöhön. Viranhoitoon sisältyy myös Viialan soittimista huolehtiminen.

Toivomme virkaan valittavan aloittavan työt Akaassa 1.6.2024 alkaen ensin viransijaisuudessa ja 1.9.2024 alkaen vakituisessa virassa.

Hakemukset tulee jättää KirkkoRekry-järjestelmään 22.3.2024 klo 15 mennessä. Haastattelut ja musiikilliset näytteet toteutetaan tiistaina 26.3.2024 klo 12 alkaen Viialan kirkossa. Kirkkoneuvosto päättää virkaan valittavasta kokouksessaan 25.4.2024. Käytämme rekrytoinnissa henkilöarviointia.

Lue lisää tehtävästä KirkkoRekrystä

2024-02-23 17:33:18.0