Akaan seurakunnassa käynnistyy kirkkoherranvaali

Akaan seurakunnassa on käynnistymässä kirkkoherranvaali Ali Kulhian irtisanouduttua virastaan 1. elokuuta alkaen. Kirkkoneuvosto nimesi 27.4. kokouksessaan työryhmän vaalivalmisteluihin.

Tampereen hiippakunnan tuomiokapituli on on pyytänyt Akaan seurakunnalta lausuntoa kirkkoherranvaalin toimittamisesta ja viran erityisistä tarpeista 31.7.2023 mennessä.

Kirkkoneuvosto valitsi kirkkoherranvaalityöryhmään jäseniksi Joonas Juntusen, Kirsi Turusen, Hillevi Peltolan, Juhani Salinin ja Pasi Kylmälän.

Vuoden 2022 tilinpäätös hyväksyttiin

Akaan seurakunnan tilintarkastajat ovat tehneet tilintarkastuksen vuoden 2022 tilikaudelta. Kirkkoneuvosto hyväksyi tilinpäätöksen ja myönsi vastuuvapauden seurakunnan hallintoa ja taloutta hoitaneille tilivelvollisille tilikaudelta 1.1. - 31.12.2022.

2023-05-02 09:59:00.0