Nuotisto, jonka päällä valkoisia kukkia.

Musiikki

Akaan seurakunnassa musiikki on vahvasti mukana seurakunnan yhteisissä kokoontumisissa. Seurakunnassa toimii kymmenkunta kuoroa tai musiikkiryhmää Toijalassa, Viialassa ja Kylmäkoskella ja niiden lisäksi vielä joukko lasten muskareita.

Kristillinen kirkko on aina ollut laulava kirkko, jossa musiikki luo ja ylläpitää yhteyttä. Musiikki on myös rukouksen kieli. Kirkkomusiikki kaikuu jumalanpalveluksissa, kirkollisissa toimituksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa.

Kaikenikäiset pääsevät laulamaan Akaan seurakunnan kuoroissa ja muskareissa - nuorisobändiä unohtamatta. Uudet laulajat ja soittajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan! Kanttorit vastaavat jumalanpalvelusten ja kirkollisten toimitusten musiikista, kuorojen johtamisesta sekä konserttien ja musiikkitilaisuuksien järjestämisestä. Kysy rohkeasti kanttoreilta, jos haluat tulla mukaan laulamaan tai soittamaan!

Valikosta löytyvät Akaan seurakunnan musiikkiryhmät.

Vauva, taapero- ja virsimuskareista

lisätietoa täältä.

Nuorten bändi- ja soittotoiminnasta

lisätietoa täältä.

Musiikkitapahtumat

Akaan seurakunnassa järjestetään monenlaisia musiikkitilaisuuksia. Omien kuorojen ja yhtyeiden lisäksi seurakunnassa konsertoi monia erilaisia solisteja ja musiikkiryhmiä.

Viialan kirkon urkujen julkisivua

Akaan seurakunta
Nordintie 3
37830 Akaa

Vapaapäivät maanantai ja tiistai. Työpiste Viialan seurakuntatalossa.

Kylmäkosken kappeliseurakunta
Lehtitie 3
37910 Akaa

Vapaapäivät maanantai ja tiistai. Työpiste Kylmäkosken seurakuntatalossa.

Sontulantie 1
37800 Akaa

Vapaapäivät maanantai ja tiistai. Työpiste Toijalan seurakuntatalossa.