Tule mukaan lähetystyön tukemiseen rukouksin, osallistumalla piirien toimintaan, myyjäisiin, lounaisiin tai tulemalla vapaaehtoiseksi vaikka Viialan lähetystuvalle! Ota yhteyttä Teroon tai Jaanaan. Tarkempia tietoja Akaan seurakunnan lähetystyöstä löydät täältä

Tero Kuparinen
kappalainen

tero.kuparinen@evl.fi
Sontulantie 1, 37800 Akaa

Jaana Viitakangas-Klemola
Lähetys- ja tiedotussihteeri

jaana.viitakangas-klemola(at)evl.fi
Sontulantie 1, 37800 Akaa

Alkaen Jerusalemista

Lähetystyötä on tehty alkaen Jerusalemista lähetyskäskyn (Matt. 28:18-20) valtuuttamana jo yli 2000 vuotta. Työ on siis edelleen kesken ja tarvitsee yhä uusia toimijoita työn loppuun saattamiseksi. Akaan seurakunta osallistuu lähetystyöntekijöitten lähettämiseen ja työn rahoittamiseen myös siellä, minne ei ole omia tuttuja lähettää.

Akaan Lähetysyhdistys ry täytti 100 vuotta vuonna 2010. Se on Suomen Lähetysseura ry:n jäsenjärjestö. On kulunut 100 vuotta kuuluisasta Edinburghin kokouksesta, jossa eri maista koolle tulleiden silmät ja sydämet heräsivät näkemään lähetystyön kirkon perustehtävänä. Kaikki maailman kirkot ponnistavat saman tehtävän hyväksi.

Lähetystyön tuloksena syntyneet kirkot ovat jo täysin mukana yhteisessä vaivannäössä ja ilossa, yhteistyössä. Maassamme vierailee eri kulttuurien edustajia tuoreen evankeliumin kanssa. Saamme heiltä sydämen leipää.