Päiväkerho

on paikka, jossa lapsella on oikeus olla lapsi.

Päiväkerhossa opetellaan ikätason mukaisesti ja monipuolisen sisällön kautta kaverin huomioimista, sosiaalisia taitoja sekä kristillisiä arvoja.

Lapsen kysymyksiin vastataan ja pohditaan asioita yhdessä. Jokainen lapsi tulee kohdatuksi omana itsenään. Päiväkerhoissa on lapsen kokoiset ryhmät, ja jokaiselle lapselle on aikaa ja syliä tarjolla.

Päiväkerhot on tarkoitettu 3-5-vuotiaille lapsille. Ryhmät käynnistyvät syksyllä. Kerhon voivat aloittaa syyslukukautena 3 vuotta täyttävät lapset. Kevätlukukaudella mukaan ovat tervetulleita kaikki kevätkauden aikana 3 vuotta täyttävät lapset.

MITÄ PÄIVÄKERHOSSA TEHDÄÄN?

• liikutaan, ulkoillaan
  • leikitään, lauletaan, luetaan
  • askarrellaan, kokeillaan erilaisia materiaaleja
  • syödään eväät
  • pidetään pieni hartaushetki

Päiväkerhot käynnistyvät elokuussa 2023 viikolla 33:

• Toijalan päiväkerho maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 13-15:30, Akaan seurakuntatalo
  • Kylmäkosken päiväkerho tiistaisin ja torstaisin klo 9-11, Kylmäkosken seurakuntatalo

Viialan päiväkerhoon ei tullut ilmoittautuneita tarpeeksi, joten sinne ei perusteta ryhmää.

Päiväkerhon voivat syksyllä aloittaa kaikki 2017-2020 syntyneet.
Kevätkauden 2024 (tammi-toukokuu) aikana 3 vuotta täyttävät voivat aloittaa tammikuussa 2024, ja heidät voi ilmoittaa jo nyt kerhoon valmiiksi.

Lisätietoa perheryhmistä saat lastenohjaajilta:

• Berit Joki, berit.joki@evl.fi, puh. 040 358 3334
  • Susanna Antosalo, susanna.antosalo@evl.fi, puh. 040 765 5544
  • sekä kasvatuksen työalavastaava Hanna Jussilalta, puh. 040 725 7415 tai hanna.jussila@evl.fi.
Lasten kerhot 2023-2024
Huovutettu pupu.