Itsenäisyyspäivän kunniamerkin saanut Pirkko Nord ja joukko muita henkilöitä kukitettiin kirkkovaltuuston kokouksessa

Akaan seurakunnan kirkkovaltuuston kokous aloitettiin tiistaina 13.2. pienimuotoisin juhlallisuuksin.

Kokouksessa kukitettiin pitkäaikainen seurakunnan luottamushenkilö ja vapaaehtoistyöntekijä Pirkko Nord, joka vastaanotti aiemmin samana päivänä Tampereen piispantalossa järjestetyssä tilaisuudessa tasavallan presidentin viime itsenäisyyspäivänä myöntämän Suomen Valkoisen Ruusun I luokan mitalin kultaristein.

Kirkkovaltuuston kokouksessa ojennettiin syntymäpäivämuistamiset myös pyöreitä vuosia alkuvuodesta täyttäneille/täyttäville luottamushenkilöillemme Mervi Pulkkiselle ja Juha Heinoselle. Lisäksi kirkkovaltuuston puheenjohtaja Mika Pajasmaa sai oman muistamisensa - joskin näin hämäläisittäin hieman viiveellä - sillä vuodet täyttyivät jo viime vuoden alkupuolella.

Lisäksi kukitimme talous- ja hallintosihteeri Satu Karin, joka siirtyy seurakunnalta Akaan kaupungin palvelukseen 15.2. alkaen.

Huomionosoituksien jakamisesta vastasivat kirkkoherra Leena Sorsa, kirkkovaltuuston puheenjohtaja Mika Pajasmaa ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Pasi Kylmälä.

Onnittelemme lämpimästi Pirkkoa itsenäisyyspäivän mitalista ja synttärisankareita pyöreiden täyttymisestä!

Satua kiitämme erinomaisesta työstä seurakunnan eteen ja toivotamme kaikkea hyvää jatkoon!

Kirkkoherra Leena Sorsa, Pirkko Nord, kirkkovaltuuston puheenjohtaja Mika Pajasmaa ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Pasi Kylmälä.

Kirkkovaltuutettu Mervi Pulkkinen saa syntymäpäivämuistamiset Pasi Kylmälältä.

Kirkkovaltuutettu Juha Heinosta onnittelee Leena Sorsa.

Akaan seurakunnasta Akaan kaupungin palvelukseen siirtyvä Satu Kari sai kukkasensa Leena Sorsalta ja hallintojohtaja Joonas Juntuselta.

Kunniamerkit ja arvonimet jaettiin Tampereen piispantalossa järjestetyssä tilaisuudessa. Pirkko Nord takarivissä.

Huomionosoitukset jakoi piispa Matti Repo.

2024-02-14 11:58:00.0