Kristilliseen uskoon voi tutustua monin eri tavoin - yksin tai ryhmässä, kirkon seinien suojassa, luonnossa tai verkossa lukien, tutkien ja keskustellen. Tältä sivulta löydät monia kanavia kristinuskon tutkimiseen ja hiljentymiseen - tietoa siitä, mitä on kristinusko ja mitä tarkoittaa luterilaisuus.

Vaikka seurakuntaelämä on yhteisöllistä, usko itsessään on henkilökohtainen, sisäinen asia. Jokainen voi lähestyä Jumalaa niillä tavoilla, jotka tuntuvat itselle sopivilta.

Tältä sivulta löydät:

• esimerkkejä mahdollisuuksista tutkia uskoa eri kanavissa
  • linkkejä televisiossa ja radiossa lähetettäviin jumalanpalveluksiin ja hartauksiin. Voit osallistua niihin ja hiljentyä kotisohvalta, matkoilta tai vaikkapa mökiltä - milloin sinulle parhaiten sopii - jos käytössäsi on älypuhelin tai tietokone.

Jumalanpalveluksia ja hartauksia verkossa