Eija-Riitta Korhola puhuu Akaan naistenpäivässä 14.4.

Naistenpäivää vietetään Akaan seurakuntasalissa 14.huhtikuuta klo 14 alkaen. Puhujavieraana on filosofian tohtori ja kirjailija Eija-Riitta Korhola. Hän työskennellyt Europarlamentissä ja tehnyt toimittajan töitä. Tällä hetkellä hän toimii politiikan-, tutkimuksen-, hallitustyöskentelyn ja kirjoittamisen välimaastossa. Väitöskirjan lisäksi hän on kirjoittanut kolme kirjaa. Korholalla on kolme aikuista lasta ja kaksi lastenlasta.

Korhola on mukana seurakunnallisessa toiminnassa. Sanoen, ”uskossa on jotain mikä kasvaa ja kukoistaa vain vapauden ilmapiirissä”. Hyvyyttä ei voi kaataa ihmiseen ulkoapäin, sen pitää kasvaa sisällä vapaudessa. Jeesus on parasta, mitä maailmalle on tapahtunut.

Akaan naistenpäivässä Korhola puhuu aiheesta Tulevaisuuteen suuntautuva kristitty. Miten kristittynä voimme rohkaistua uskossa tämän muuttuvan maailmanajan keskellä.

Tapahtuman musiikista vastaa Hanna-Mari, Pirjo ja Silja.

Väliajalla keskustelua ja kahvitarjoilu. Tilaisuus on yhteiskristillinen.

nainen istuu pallotuolissa