Tule laulamaan Kauneimpia Joululauluja kanssamme! Tilaisuuksista ensimmäinen on perjantaina 8.12.

Tule laulamaan Kauneimpia Joululauluja kanssamme!

Alla on kooste laulutilaisuuksista, merkkaa ne kalenteriisi jo nyt!

Kauneimmat Joululaulut kaikuvat maailman köyhimpien lasten koulutuksen, terveyden ja turvan eteen. Tilaisuuksissa kerätään vapaaehtoinen kolehti.

• Pe 8.12. Kauneimmat joululaulut kello 18
    Akaan kirkossa, Marja-Liisa Mäki, Juha Salmesvuori ja Akaan kirkkokuoro
  • Su 17.12. Lasten kauneimmat joululaulut kello 15
    Akaan kirkossa, Berit Joki ja Juha Salmesvuori
  • Su 17.12. Kauneimmat joululaulut kello 18
    Viialan kirkossa, Sirpa Piirto, Heikki Ali-Löytty, Viialan lapsikuoro Laulutähdet, Akaan Nuorisokuoro, Koraalikuoro ja Viialan kirkkokuoro
  • Ti 19.12. Kauneimmat joululaulut kello 18
    Kylmäkosken kirkossa, Marja Karhu, Kylmäkosken kirkkokuoro ja lapsikuoro, Gospelkuoro, juontaja Juha Kosonen
  • Loppiaisena 6.1.2024 Kauneimmat joululaulut vielä kerran kello 14 Viialan seurakuntasalissa
    Jaana Viitakangas-Klemola, Heikki Ali-Löytty
    Kahvitarjoilu, vapaaehtoinen maksu lähetystyölle

Suomen Lähetysseuran Kauneimmat Joululaulut ovat kaikuneet maailman lasten puolesta jo yli 50 kertaa. Kauneimmat Joululaulut on Suomen suurin musiikkitapahtuma ja yksi suurimmista keräyskampanjoista. Se on jouluinen perinne, joka kerää vuosittain noin miljoona suomalaista kirkkoihin laulamaan.

Kauneimmat Joululaulut on myös yksi Suomen suurimmista hyväntekeväisyyskampanjoista. Kampanjan vuosittainen keräystulos on ollut noin miljoona euroa.

Thu Nov 23 13:32:00 EET 2023