Odotettu Naisten Brunssi 16.9. Akaan seurakuntasalissa

Lauantaina 16. syyskuuta klo 10 toteutuva Naisten Brunssi järjestetään Akaan seurakuntatalon yläsalissa. Lämpimästi tervetuloa kokemaan ihana aamu yhdessä rakentuen ja nauttien!

Muutama vuosi on jo vierähtänyt siitä, kun viimeksi Akaan seurakunnan Naistyö järjesti naisille elämyksellisen lauantai-aamupäivän. Naisten Brunssi-nimellä toimiva, vain naisille suunnattu aamuhetki pitää sisällään sekä hengen, että ruumiin ravintoa.

Aamu kymmeneltä naiset toivotetaan tervetulleeksi koristeltuun yläsaliin, josta löytyy todellinen herkkupöytä. Terveellisten antimien lisäksi tarjolla on myös kahvia, teetä ja makeita herkkuja. Kun virkistävä brunssi on nautittu alkaa hengen ravintoa tarjoava ohjelmaosuus: yhteislauluja, musiikkiesityksiä ja mielenkiintoinen puhe.

Tämänkertaisessa Naisten Brunssissa musiikista vastaa Toijalan oma tyttö, Mia Joki, joka on myös monien muiden aktiivien kanssa järjestämässä tilaisuutta. Puheen pitää rakastettu ja sydämellisyydestään tunnettu Lahja Koski.
Lahja on todellankin ollut monelle lahja, sillä hän on tehnyt elämäntyönsä lähetystyöntekijänä ja sairaanhoitajana. Lahja viettikin useita vuosia Keniassa yhdessä raamatunopettaja miehensä Joukon ja pienen Lassi-pojan kanssa.

Keniassa he kokivat monia innostavia ja hienoja hetkiä viedessään evankeliumia ja työskennellessään paikallisten heimojen parissa. He kokivat myös monia vaarallisia tilanteita, joissa Jumala varjeli perheen pienokaisen kuolemalta: kaasupullon räjähdyksessä, myrkkyhämähäkin pistolta ja sylkevän kobran hyökkäykseltä.

Mia Joki

2023-09-11 08:56:00.0