Kesätöihin hautausmaille ja viheralueille

Hautausmaan kausityöntekijöiden hakuaika on käynnissä. Nyt sinulla nuori on mahdollisuus hankkia hyvä kesätyö: hakuaika 28.2. asti.

hautausmaakuvitus.jpg

Sinä nuori, keskellä lumista talvea voit kohdistaa katseen kesää kohti ja hakea kesätöitä!

Akaan seurakunta hakee hautausmailleen kausityöntekijöitä 4 - 6 kuukauden mittaisiin työsuhteisiin ja vähintään 16 vuotta täyttäneitä kesätyöntekijöitä kuukauden työsuhteisiin koulujen kesälomien ajaksi. Työskentelyalueina ovat Kylmäkosken, Toijalan ja Viialan hautausmaat.

Työsuhteet ajoittuvat ajalle 2.5.- 28.10.2022.

Kausityöntekijöiden tehtäviin kuuluvat erilaiset hauta- ja puistoalueiden hoito- ja kunnossapitotyöt hautausmailla ja seurakunnan kiinteistöjen viheralueilla. Työtehtäviä ovat mm. nurmenleikkuut, istutukset ja istutusalueiden hoito, sopimushautojen hoito sekä muut hautausmailla ja puistoissa esiintyvät työt. Tehtävissä edellytetään hyvää fyysistä kuntoa ja kykyä työskennellä erilaisissa sääolosuhteissa. Eduksi katsotaan kokemus pienkoneiden käytöstä, työhön soveltuva koulutus tai aikaisempi kokemus viheralueiden ylläpitotöistä.

Kesän 2022 haku on voimassa 28.2.2022 asti.

Valinnoista ilmoitetaan valituille henkilökohtaisesti maaliskuun loppuun mennessä. Lisätietoja seurakuntapuutarhuri Paula Pastell puh.040 587 3729 tai paula.pastell@evl.fi.

Työsopimussuhteissa noudatetaan kirkon yleistä virka- ja työehtosopimusta.

Hae kesätöihin tälllä sähköisellä hakemuksellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-02-11 12:19:00.0