Tiekirkot kutsuvat jälleen matkailijoita: Kylmäkosken kirkko on tiekirkkona

Kylmäkosken kirkko on tiekirkkona 28.6.-25.7.2021. Kirkko avoinna joka päivä klo 11 - 16. Kirkon lisäksi mahdollisuus tutustua Kylmäkosken Pilvenpiirtäjien taidenäyttelyyn ja vanhojen valokuvien näyttelyyn.

tummasävyinen Kylmäkosken kirkon sisätila

Kylmäkosken kirkko tiekirkkona 28.6.-25.7.2021. Kirkko avoinna joka päivä klo 11 - 16.

Sadat tuhannet matkailijat pistäytyvät tänäkin kesänä ympäri Suomen tiekirkoissa, joita on kaikkiaan noin 265. Tiekirkot pitävät ovensa avoinna vierailijoille ja tarjoavat levähdyspaikan rauhaa ja arkkitehtonisia elämyksiä etsiville ihmisille. Samalla ne ovat madaltaneet ihmisten kynnystä tutustua kirkkoihin.

Uudistetussa tiekirkot.fi-sivustossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä löytyy tiekirkkotietoa ja vastauksia vierailua koskeviin kysymyksiin.

2021-06-15 11:08:00.0