Valokuvanäyttely Viialan kirkon vaiheista 1. - 8.11. seurakuntasalissa

Viialan kirkon 70 –vuotisjuhlien kunniaksi pystytetään valokuvanäyttely. Valokuvanäyttely on esillä 1.11. – 8.11. Viialan seurakuntasalissa.

Viialan kirkon juhlavuoden logo

Saliin voi tulla yhtäaikaisesti näyttelyä kiertämään noin 20 henkilöä kerrallaan. Käytämme näyttelyä kierrettäessä maskeja. Jollei sinulla ole maskia mukana, saat sellaisen kirkosta.

Näyttelyä voit käydä katsomassa sunnuntaina 1.11. kello 12 - 15, maanantaina 2.11. ja tiistaina 3.11. kello 14 – 19, keskiviikkona 4.11. ja torstaina 5.11. kello 13 – 17 sekä perjantaina 6.11. kello 15 – 19.

Lauantaina 7.11. näyttely on kiinni. Sunnuntaina 8.11. viimeistä kertaa Viialan kirkolla kello 12 – 15. Näyttely siirtyy tämän jälkeen esille Viialan kirjastolle. Myöhemmin marraskuussa näyttelystä julkaistaan esittelyvideo seurakunnan kotisivuille ja facebook:iin.

Halusimme, että kukaan ei joutuisi ulkopuoliseksi juhlastamme ja siksi päätimme, ettei varsinaista juhlaa tällä kertaa pidetä. Koronarajoitusten kiristyessä olisimme joutuneet rajaamaan osallistujajoukon hyvin pieneksi ja sulkemaan osan halukkaista pois. Osallistuminen olisi tapahtunut maskit kasvoilla. Niinpä päätimme, että piispanmessua ei pidetä 1.11. Sovimme, että Viialan kirkolla pidetään tuplajuhlat muutaman vuoden kuluttua.

Juhlimme vuonna 2025 sitten yhtä aikaa Viialan kirkon 70 + 75–vuotisjuhlia piispan ja Hessu –kanttorin kanssa. Silloin kokoonnumme yhdessä kaikki juhlimaan. Nyt tämän loppuvuoden tärkein asia on läheistemme ja meidän turvallisuus.

Taivaan Isä siunatkoon ja varjelkoon meitä!

vs. kirkkoherra Kukka Salmiovirta

Wed Oct 14 10:28:00 EEST 2020