Kouluun lähtevät siunataan kirkoissa

Koulutielle lähteviä siunataan kaikilla kolmella kirkolla Akaan seurakunnassa ennen koulujen alkua.

kuvituskuva kouluun lähtevien siunaamisesta, infotekstiä

Koulun aloitus on tärkeä hetki: Lapsi tarvitsee rinnalleen tärkeitä aikuisia ja heidän tukeaan kasvussaan.

Akaan seurakunnassa järjestetään kaikilla kolmella kirkolla kirkkohetki, kouluun siunaaminen, ekaluokan aloittaville sekä heidän läheisilleen. Siunaaminen tarkoittaa hyvän toivomista. Koulutulokkaalle toivotetaan tasaista ja turvallista koulutietä.

Kouluun lähtevin siunaus:

Su 9.8. kello 18 Kylmäkosken kirkossa. Rauli Helenius, Hanna Jussila, Juha Salmesvuori

Ma 10.8. kello 18 Viialan kirkossa. Sirpa Piirto, Heikki Ali-Löytty, lastenohjaajat.

Ti 11.8. kello 18 Akaan kirkossa. Katja Pääkkönen, lastenohjaajat.

VideoLinkki avautuu uudessa välilehdessä Arturinn ja kirkon rottien kohtaamisesta, kun Arttu on lähdössä koulutielle.

2020-08-03 12:42:00.0