Diakoniatyö Akaan seurakunnassa koronaviruksen aiheuttamissa poikkeusoloissa

Seurakunnan diakoniatyöntekijät on mahdollista tavoittaa tässä tilanteessa ensisijaisesti puhelimitse.
Marjo Perkiö -040 839 5975 (Viiala)
Eeria Nieminen -040 709 1691 (Toijala ja Kylmäkoski)
Satu-Tuulia Halkosaari -040 725 7418 (Toijala)

vanha ikoni jossa kaksi vanhusta

Palvelemme kaikkia diakonia-asiakkaita tasa-arvoisesti samoin kriteerein diakoniatyön virkamiesvastuulla. Myönnetty diakonia-asiakkaiden ruoka-apu jaetaan diakoniatoimiston ovelta, valmiiksi kassiin pakattuna, hyvää hygieniaa käyttäen. Toimitamme ruoka-apua koteihin vain riskiryhmään kuuluville sekä sairastuneille tai karanteenissa oleville diakonia-asiakkaille. Olethan tätä varten yhteydessä diakoniatyöntekijään. Muut asiakkaat voivat hakea myönnetyt avustukset edelleen toimistolta. Myös EU -ruoka jaetaan valmiiksi kassiin pakattuna toimiston ovelta, joten olethan yhteydessä diakoniatyöntekijään ennen ruokakassin hakemista.

Toivotamme kaikille erityisesti voimia haastavaan ja vaikeaan tilanteeseen ja pyydämme jokaiselta kärsivällisyyttä omien asioiden käsittelyssä. Teemme työtä vahvasti koko ajan hädän helpottamiseksi Akaassa.

Siunatkoon ja rohkaiskoon meitä kaikkivaltias Jumala!
Kukka Salmiovirta vs. kirkkoherra

2020-03-20 10:43:00.0