Uusi pienkaivinkone seurakunnan käyttöön

Akaan seurakunnan hautausmaille tuli käyttöön uusi pienkaivinkone hautojen kaivuutyöhön ja muihin puistoalueiden viherrakennustöihin.
Pienkaivinkone Akaan hautausmaille

Uutta pienkaivinkonetta vastaanottamassa Kalle Lampinen, Ensio Partanen (Epa) ja kaivinkoneen hytissä hautausmaatyöntekijä Elina Toivonen. Kuva: Kimmo Lyytikäinen

Uusi pienkaivinkone seurakunnan käyttöön

Hautausmaat ovat suomalaisille tärkeitä ja seurakunnan palkkaamat työntekijät hoitavat niitä hyvin. Pelkin lihasvoimin ei kaikkia töitä tehdä, joten Akaan seurakuntakin on hankkinut uuden koneen pienkaivinkoneen avuksi.

Koneen avaimet luovutettiin hautausmaan erityisammattimies Kalle Lampiselle. Käyttökoulutuksen antoi Konesillan Ville Nieminen.

Thu May 23 15:52:00 EEST 2019