Seitsemän kirkon pyörälenkillä 283 osallistujaa

Tulokset:
Akaan, Sääksmäen ja Urjalan seurakuntien yhteisesti järjestämällä Seitsemän kirkon pyörälenkillä helatorstaina 10.5.2018 oli 283 osallistujaa, joista osallistujakorttinsa palautti 273. Kaikilla seitsemällä kirkolla kävi 124. Tuloja kertyi lähetystyön hyväksi 2885 euroa. Varat tulevat seurakuntiemme Suomen lähetysseuran nimikkotyön hyväksi. Työtä tehdään monissa eri maissa Afrikassa ja Aasiassa.

Osallistujat seurakunnittain (suluissa kaikilla 7 kirkolla käyneet) : Akaa 103 (43),  Sääksmäki 100 (32) ja Urjala 20 (15).  Muualta tulleita pyöräilijöitä oli 50 (53).  Kaunis sää suosi tämän vuoden pyörälenkkiä.

Arvontavoittona olleen Sportia-Valkeakoski lahjakortin voitti Jukka Katajisto Akaasta ja  pyöräilykypärän Markus Aalto Tampereelta. Onnittelut voittajille. Kiitos kaikille mukana olleille ja järjestelytalkoihin osallistuneille!

Kaupin Kanuunoista Tampereelta osallistui seitsemän kirkon pyörälenkille 14 pyöräilijää tänän vuonna.

Tulokset:
Akaan, Sääksmäen ja Urjalan seurakuntien yhteisesti järjestämällä Seitsemän kirkon pyörälenkillä helatorstaina 10.5.2018 oli 283 osallistujaa, joista osallistujakorttinsa palautti 273. Kaikilla seitsemällä kirkolla kävi 124.  Tuloja kertyi lähetystyön hyväksi 2885 euroa. Varat tulevat seurakuntiemme Suomen lähetysseuran nimikkotyön hyväksi. Työtä tehdään monissa eri maissa Afrikassa ja Aasiassa.

Osallistujat seurakunnittain ( suluissa kaikilla 7 kirkolla käyneet) : Akaa 103 (43 ),  Sääksmäki 100 ( 32 ) ja Urjala 20 (15).  Muualta tulleita pyöräilijöitä oli 50 (53).  Kaunis sää suosi tämän vuoden pyörälenkkiä.

Kaikilla seitsemällä kirkolla kävivät:

Tapio Virola, Lauri Rantanen, Jussi Pinomäki, Outi Pinomäki, Kari Ruokola, Erja Mäkinen, Timo Kangaslampi, Marko Salli, Heikki Knuutila, Kristiina Mäkelä, Hannu Haikonen, Sami Niromaa, Markku Heikkilä, Seppo Kopponen, Jari Eskelinen, Tom Eklund, Ilpo Mäkeläinen, Lassi Johansson, Mervi Uimi, Pekka Uimi, Eero Havilehto, Anti Huhtala, Mika Tenhonen, Petri Ilomäki, Asko Rajala, Jukka Aimolahti, Kimmo Nurmi, Raili Similä, Tommi Mäkinen, Maija Pohjoismäki, Jouni Ijäs, Jouko Pohjoismäki, Ulla Kuisma, Juha Juuti, Jorma Rantanen, Pekka Kivistö, Risto Koskela, Leena Koski, Kimmo Lyytikäinen, Johanna Mäkelä, Juha Rekula, Lana Pekko, Kristiina Ollila, Pekka Kari, Pälvi Linna, Tuula Johansson-Kangas, Tapio Korkeila, Vesa Hyytiäinen, Päivi Laaksonen, Antti Laurila, Jorma Järvinen, Tauno Lahtinen, Timo Virkamäki, Heikki Aaltonen, Kati Sandholm, Jukka Nieminen, Jorma Aalto, Hannele Lindqvist, Kimmo Alanen, Mika Kupiainen, Sami Loijas, Risto Viitanen, Juhani Seppälä, Kati Paunasalo, Reijo Yli-Koivisto, Marja Yli-Koivisto,  Ossi Toro, Juhani Heinäsmäki, Riitta Ollanketo, Ari Mikkonen, Juha-Pekka Rauhamäki, Risto Hytönen, Ismo Harjula, Anne Lahtinen, Annika Lepola, Miikka Saarinen, Tuomo Vanhakylä, Anu Venetvaara, Ritva Välimaa, Pirkko Vähäsalo, Marjut Koski, Jonne Lustila, Markku Leikkilä, Mikko Anttila, Antti Tiura, Seppo Välimaa, Reijo Vähäsalo, Taisto Laakso, Tuija Uotila, Heikki-Juhani Rimpinen, Ari Vuorenpää, Mikko Rantala, Jukka Rantala, Kirsi Laakso, Johannes Linden, Eero Peltola, Jari Rodriguez, Esa Pennanen, Veikko Kuumola, Stefan Plomp, Johan Plomp, Micke Jyrkinen, Elina Laaksonen, Petri Latva-Rasku,  Elina Honkavuori, Anssi Reunanen, Jyrki Parikka, Mika Latva-Rasku, Minna Mäkinen, Mikko Mustila, Jaakko Nummela, Kimmo Laakso, Pekka Mettänen, Rolle Strömsholm, Rauno Peltola, Anna-Maija Syrjämäki, Timo Syrjämäki, Hilkka Parikka, Henri Hakavuori, Tom Hallenberg, Janne Lahti, Reijo Kupiainen, Pasi Rantala, Juha Rahikka, Asmo Vuorenpää ja Pauliina Rauhamäki.

Lisätiedot: Juha Valkama, juha.valkama@evl.fi, puh. 0400739773

Kuvassa: Kaupin Kanuunoiden pyöräilijöita (kuvaaja: Jaana Viitakangas-Klemola)

2018-05-14 13:29:00.0