Tule viettämään kummipäivää Toukolaan 4.6!

Valtakunnallista Kummipäivää vietetään tänä vuonna sunnuntaina 4.6. Akaan seurakunta järjestää kummipäiväohjelmaa klo 16-19 välillä Toukolan leirikeskuksessa. Tervetuloa oman aikataulun mukaan viettämään aikaa yhdessä. Mahdollisuus saunoa, uida, paistaa makkaraa ja puuhailla yhdessä

kummipäivän 4.6. logokuvituskuva violetti pohja jossa jätskitötterö, pyörä, jalkapallo jnee

Valtakunnallinen Kummin kaa-kummipäivä 4.6.

Lasten ja nuorten keskus sekä Suomen evankelis-luterilainen kirkko kannustavat kaikkia kummeja osallistumaan Kummipäivään kummilastensa kanssa. Päivän ideana on tarjota yhteistä tekemistä kummeille ja kummilapsille sekä muistuttaa kummiuden tärkeästä merkityksestä. Kummin tehtävää voi toteuttaa monella tavalla.

“Vaikka Kummipäivää vietetäänkin 4.6., vuoden jokainen päivä voi myös olla Kummipäivä. Jos ei ole mahdollista tavata kummilastaan tai kummia välimatkan takia, voi kaukana asuvaa kummilastaan tai kummia muistaa vaikka videopuhelulla, viestillä tai kirjeellä”, suunnittelija Satu Rathgeber Lasten ja nuorten keskuksesta kertoo.

Kummipäivän valtakunnalliset yhteistyökumppanit ovat tänä vuonna Luontoliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Partio sekä SuperPark, jotka kannustavat kummeja ja kummilapsia yhdessäoloon ja mukavaan yhteiseen tekemiseen.

Tue May 30 10:45:00 EEST 2023