Akaan kirkot ja kivisakasti esillä Eteläisen Pirkanmaan kirkkojen esitteessä

Pirkan Helmen seudullinen Yhteistyössä on voimaa - hanke on tuottanut hienon esitteen Eteläisen Pirkanmaan kirkoista. Esitteestä löytyy Akaan, Kylmäkosken ja Viialan kirkot sekä Akaan kivisakasti.

kaksi enkeliä kattomaalauksessa

Akaan kirkon kattomaalauksen enkelit. Kuva: Kimmo Lyytikäinen

Yhteistyöstä voimaa -matkailun kehittämishanke toimii Akaassa, Pälkäneellä, Valkeakoskella ja Urjalassa. Siinä edistetään neljän kunnan lähialuematkailua ja kehitetään alueen matkailullista saavutettavuutta.

Hankkeessa nostetaan esille eteläisen Pirkanmaan lähimatkailukohteita ja -mahdollisuuksia. Tämän vuoden hanketyönä toteutettiin Eteläisen Pirkanmaan kirkot-esiteLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Yhteistyöstä voimaa -hanke on valmisteltu yhteistyössä alueen kuntien elinkeinopalveluiden kanssa. Leader-rahoitteisen hankkeen hallinnoi Pirkan Helmi ry ja sen toteutusaika jatkuu vuoden 2023 loppuun.

Lähde: Pirkan Helmi ry:n kotisivutLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-07-29 09:45:00.0