Entisten nuorten Majatalo kutsuu laulamaan ja kohtaamaan kaikenikäisiä ihmisiä. Lapsille on järjestetty pyhäkoulu sekä varhaisnuorille oma backstage -klubi. Majatalon yhteislauluista vastaa Majatalon house -bändi. Tarjolla on kahvia ja suolaista purtavaa. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Karusellin valokuva: Kimmo Lyytikäinen

majataloillan tekstin lisäksi kaksi miestä

Onni Pyhälahti Viialan kirkolla

Sunnuntaina 21.4. kello 17 vietetään Entisten nuorten Majataloiltaa  teemalla "Tie taivaaseen on auki". Illan musiikkivieraaksi saapuu Onni Pyhälahti. Hän on alun perin tamperelainen muusikko ja lauluntekijä, jonka historiasta löytyy mm. musiikillinen yhteistyö Lasse Heikkilän ja Jippii-kuoron kanssa. Pyhälahden laulut kuvaavat pienen ihmisen elämää ja uskoa pohdinnoilla suuresta syntisyydestä ja vielä suuremmasta armosta. Hänen musiikissaan vaihtelevat rauhalliset tunnelmoivat ja taitavat kitarasoinnut. Pyhälahden musiikki sopii kaikenikäisille korville.

Puhujavieraaksi saapuu Säkylä-Köyliön seurakunnan nuorisotyönohjaaja Markus Saarenketo. Hän kertoo siitä tiestä, joka vie taivaaseen saakka. Saarenketo on julkaissut äskettäin kirjan Elossa. Kirja kertoo Saarenkedon kokemuksista lähetyslapsena. Saarenketo vietti ison osan lapsuudestaan ja nuoruudestaan Keniassa, jossa hänen vanhempansa olivat lähetystyössä.

Yhteislauluja säestää Majatalon oma houseband. Lapsille on pyhäkoulu ja  tarjolla on kahvia ja suolapalaa. Entisten nuorten Majataloltaan on ilmainen pääsy.

Juha Heinonen