Toivon enkeli-taulu huutokaupataan yhteisvastuun hyväksi

Akaalaisen taiteilijan Liina Pajusen lahjoittama taulu ”Toivon enkeli” huutokaupataan Huuto.net-sivustolla yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Huutoaika on 17. - 30.4 ja taulun lähtöhinta 100€.

maalattu enkeli  taulu kehyksillä ripustettuna seinälle

”Toivon enkeli” -taulun on lahjoittanut taiteilija Liina Pajunen yhteisvastuukeräyksen hyväksi huutokaupattavaksi.

Kohde julkaistaan lauantaina 17.4. kello 13 ja huuto päättyy perjantaina 30.4. kello 12 Huuto.net-sivustollaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Huutokaupan päättymisen jälkeen taulu on huudon voittajan noudettavissa sopimuksen mukaan Akaan diakoniatoimistosta käteismaksua vastaan. Tiedot tulevat diakonia.akaa(at)evl.fi sähköpostiin.

"Toivon enkeli” -taulun on lahjoittanut akaalainen taiteilija Liina Pajunen yhteisvastuukeräyksen hyväksi huutokaupattavaksi. Taulu on yksi 50:n sarjan vedoksista (2/2021). Vedoksen päälle taiteilija on lisännyt kullanhohtoa, minkä johdosta kuva on elävämpi. Vedoksen koko on 40cm x 50cm, josta kuvaosa 30cm x 30cm. Taulu on lasitettu ja siinä on musta kehys.

Taulu on nähtävillä Akaan seurakunnan seurakuntatalon kadun puolen ikkunassa osoitteessa Sontulantie 1, Akaan kirkkoa vastapäätä.

Vuoden 2021 yhteisvastuukeräyksen tuotolla autetaan taloudellisissa vaikeuksissa olevia ikäihmisiä niin Suomessa kuin maailman hauraimmilla alueilla. Yhteisvastuun kansainvälisen diakonian kumppanina on Kirkon Ulkomaanapu, joka yhteisvastuuvaroilla auttaa kohdemaissaan köyhiä vanhuksia.
Suomessa Kirkon diakoniarahasto antaa vaikeuksissa oleville ikäihmisille taloudellista apua. Seurakuntaopiston kokoama kansanopistoverkosto järjestää ikäihmisille maksuttomia taloudenhallinnan ja digitaitojen koulutuksia. Joka viides kerätty yhteisvastuueuro käytetään oman seurakunnan alueen ikäihmisten auttamiseen. Osallistumalla keräykseen autat!

yhteisvastuu/AkaaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu Apr 15 15:50:00 EEST 2021