Seurakunta elää kesälläkin!

Kesäkuun alusta saamme taas kokoontua yhdessä kirkkoon. Messu eli ehtoollisjumalanpalvelus vietetään Akaan kirkossa 7.6. klo 10, Kylmäkosken kirkossa 14.6. klo 10, Akaan kirkossa 21.6. klo 10 ja Viialan kirkossa 28.6. klo 11. Jos syystä tai toisesta haluat osallistua jumalanpalvelukseen kotoa käsin, se onnistuu suoratoistolähetyksen välityksellä.

YouTube-video

piiros ehtoollisleipiä ja viini

Kirkon kuvapankki Teemu Junkkaala

Heinäkuussa ja elokuun alussa Kylmäkoskella ja Viialassa vietetään iltamessuja ja Akaan kirkossa konfirmaatiomessuja. Lapsi- ja perhetyö käynnistelee omia tapahtumiaan, joista ilmoitetaan seurakunnan sivuilla ja facebookissa. Nuorisotyössä pyörähtävät rippileirit käyntiin 29.6. ja heinä-elokuussa konfirmaatiomessuja vietetään sunnuntaisin useampia. Muistutamme, että vaikka kirkkoon saa tulla kummit ja sukulaiset, on syytä suojata riskiryhmäläisiä ja iäkkäitä sukulaisia. Tätä varten konfirmaatiomessut suoratoistetaan ja niitä voi seurata kotoa käsin. Kirkkoon siis vain terveenä ja maltillisen kokoisen juhlaseurueen kanssa.

Kesähartauksia pidetään Toijalan kirkossa keskiviikkoiltaisin ja Viialassa myös muutamana keskiviikkona. Kylmäkoskella voi poiketa keskipäivän musiikkihetkeen keskiviikkoisin ja kesähartauteen perjantaina puolilta päivin.

Kesällä diakoniavastaanotto on avoinna ajanvarauksella. Ajanvaraus puhelimitse tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 9-11. Voit myös ottaa yhteyttä sähköpostilla ajanvaraamiseksi.
Satu-Tuulia Halkosaari, p. 040 725 7418, satu-tuulia.halkosaari@evl.fi
Marjo Perkiö, p. 040 839 5975, marjo.perkio@evl.fi
Eeria Suontausta, p. 040 709 1691, eeria.suontausta@evl.fi
Diakoniatyön retket ja leiripäivät toteutetaan koronatilanteen salliessa elokuussa. Niistä lisää tietoa lähempänä kirkollisissa ilmoituksissa.

Siunattua kesän alkua meille kaikille!

vs. kirkkoherra Kukka Salmiovirta

2020-06-02 11:21:00.0