Messuriihessä kehitetään jumalanpalvelusta 14.2.

Messuriihi kokoontuu 14.2. klo 18.00 Viialan kirkkoon.

Akaan seurakunnassa on jo yli kahden vuoden ajan toteutettu messuja vapaaehtoisten voimin muun muassa messuryhmien kautta. Messuriihi on nimensä mukaisesti eräänlainen aivoriihi jossa pohditaan kuinka jumalanpalvelus voisi tavoittaa nykyajan seurakuntalaisia.

Tilaisuuteen osallistuvat messuryhmät, luottamushenkilöt ja ne jotka ovat kiinnostuneita  jumalanpalveluksista myös niiden toteuttajina. Tuhkakeskiviikkona Viialan kirkkoon toivotaankin runsasta osanottoa sillä nykypäivän messu on suurelta osin osallisuutta, jota seurakuntalaiset itse toteuttavat.

Messuriihen jälkeen on klo 20.00 Tuhkakeskiviikon jumalanpalvelus. Tilaisuudessa on iltapala. Tervetuloa!

messuriihi kokooontuu

Messuriihi kokoontuu 14.2. klo 18.00 Viialan kirkkoon.

Kuva: Harri Joki

Mon Feb 05 09:31:00 EET 2018