Kerhonohjaajat

Olisiko minusta kerhonohjaajaksi?

Kerhonohjaajaksi voit ryhtyä, jos olet käynyt rippikoulun ja konfirmoitu sekä pidät lasten kanssa toimimisesta ja haluat sitoutua viikottaiseen toimintaan. Kerhonohjaajaksi ilmoittaudutaan yleensä syksyn ensimmäisessä kerhonohjaajien kokouksessa. Myös aikuisia kerhonohjaajia tarvitaan.

Kerhoissa saat melko vapaat kädet toteuttaa itseäsi: voitte kerhossa askarrella, leikkiä, kokkailla, pelata sählyä, ulkoilla ja tehdä kaikenlaista muuta kivaa, mitä keksitkään. Lisäksi jokaisella kerhokerralla pidetään hartaus.

Seurakunta on tukenasi antamalla koulutusta ja järjestämällä kerhonohjaajien kokouksia. Lisäksi saat avuksesi kirjallisuutta ja muuta kerhomateriaalia sekä henkilökohtaista opastusta työntekijöiltä. Kerhoa pidetään yleensä pareittain.

Kerhot kokoontuvat seurakunnan eri toimipisteissä Toijalassa, Viialassa ja Kylmäkoskella.
Kerho kokoontuu kerran viikossa 2 h. Kerhonsuunnitteluun ja valmisteluihin joutuu varaamaan myös jonkun verran aikaa.

Tervetuloa vetämään kerhoja! Ota yhteyttä Henniin sähköpostilla aliina.hakonen@evl.fi tai puh. 040 484 1626.

Akaan seurakunta koululaiset orava ja omenapuu kuva