Seitsemän kirkon pyörälenkillä oli 283 polkijaa upeassa säässä

Sääksmäen rovastikunnan pyöräilytapahtuma, Seitsemän kirkon lenkki, saatiin pyöräillä upeassa säässä. Akaan, Sääksmäen ja Urjalan seurakuntien yhteisesti järjestämällä pyörälenkillä helatorstaina 10.5.2018 oli mukana yhteensä 283 osallistujaa. Tuloja kertyi lähetystyön hyväksi 1885,10 euroa. Varat tulevat seurakuntien Suomen Lähetysseuran nimikkotyön hyväksi. Tarkemmat seurakuntakohtaiset osallistujat ilmoitetaan myöhemmin tarkistuslaskennan jälkeen.
Arvontavoittona olleen 150 euron Sportia-Valkeakoski lahjakortin voitti Jukka Katajisto Akaan seurakunnasta ja pyöräilykypärän Markus Aalto Tampereen eteläisestä seurakunnasta. Onnittelut voittajille!

Kiitos myös kaikille lenkille osallistuneille pyöräilijöille! Tapahtuman järjestäminen vaatii paljon vapaaehtoisia, heille erityiskiitos.

Uutiskuva: Kaupin Kanuunojen pyöräilijät Tampereelta.

seitsemän kirkon pyörälenkki kaupin kanuunat

Uutiskuva: Kaupin Kanuunojen pyöräilijät Tampereelta.

2018-05-10 18:30:00.0