Tavataan ystäviä Virosta ja Venäjän Karjalasta

Akaan kirkon 200-vuotisjuhliin on kutsuttu ystävyysseurakunnistamme pienet seurueet.

Ystävyysseurakuntiamme ovat Pyhän Jakobin seurakunta Viron Tapasta ja Kontupohjan seurakunta Venäjän Karjalasta.

Molemmista tulee pikkuautollinen väkeä ja heitä voi tavata Toukolan leirikeskuksessa jo lauantai-iltana.

Aloitamme lauantaina yhteisellä ruokailulla kello 17 ja jatkamme seurustelun merkeissä.

Kuulemme uusimmat kuulumiset ja saamme varmaan uusia ystäviä.

Vieraamme osallistuvat sunnuntaina piispa Matti Revon johtamaan juhlamessuun kello 10 sekä seuraavat Enkelien kirkko-esitystä.

ystävyysseurakunnas vieraita

Kuulemme uusimmat kuulumiset ja saamme varmaan uusia ystäviä.

Jos haluaisit tulla lauantaina Toukolaan ja osallistua ruokailuun, ilmoittaudu tänään keskiviikkona Ritva Ellilälle 040 5372973.

Jos tulet vasta 17:30 jälkeen, niin ei tarvitse ilmoittautua erikseen!

Kuva: Kimmo Lyytikäinen

2017-11-27 13:27:00.0