Perhekerhot

on tarkoitettu lapsille yhdessä oman aikuisen kanssa.

Perhekerhoon voit tulla silloin kun sinulle sopii, oman aikatalusi puitteissa, kerhon kokoontumisaikana. Ota mukaan omat eväät, kerho tarjoaa kahvin. Perhekerhossa lapset ja aikuiset tapaavat toisiaan leikin, laulun ja askartelun lomassa. Perhekerhot sisältävät pienen yhteisen hartaushetken.

Perhekerhojen kokoontumispaikat ja -ajat 2023-2024

PERHEKERHO

• Tiistaisin Akaan seurakuntatalon päiväkerhotila/alasali klo 9-12. Omat eväät. Tervetuloa oman aikataulun mukaan! Mukana Berit

ILTAPERHEKERHO

• Tiistaisin (16.1. alkaen) Viialan seurakuntatalon päiväkerhotilassa klo 17-19. Tule oman aikataulun mukaan tapaamaan toisia aikuisia, lapsia, leikkimään ja juttelemaan. Kerhoa ohjaa Vilma Lahti.

AAMUPALAKERHO

• Perjantaisin Akaan seurakuntatalon päiväkerhotila/alasali klo 9-11. Aamupalatarjoilu ilmoittautuneille.
  • Tarjoilujen vuoksi pyydämme ilmoittautumista etukäteen viimeistään saman viikon keskiviikkona Susannalle viestillä
    numeroon 040 765 5544.
    Aamupalakerhoa ohjaavat lastenohjaajat.

Lisätietoa perheryhmistä saat lastenohjaajilta:

• Berit Joki, berit.joki@evl.fi, puh. 040 358 3334
  • Susanna Antosalo, susanna.antosalo@evl.fi, puh. 040 765 5544